Mechanické poškození – ? jakékoli poškození obalu léčivých přípravků vede k jejich znehodnocení. Jednoznačně nelze nabízet v lékárnách výrobky s poškozeným obalem, jak se to například běžně provádí v některých obchodech s elektronikou, nábytkem, obuví a podobným spotřebním zbožím. Je zkrátka velký rozdíl prodávat nástěnné hodiny nebo kuchyňské nerezové příbory, u nichž se promáčkl nebo protrhl obal, a nabídnete je se slevou, protože v zásadě o nic nejde, zatímco u roztrženého obalu léků mohou léčiva na vzduchu oxidovat a degradovat a ztrácet své léčebné vlastnosti.
Chemické reakce – kdyby došlo k poškození obalů léčiv, a vybavte si, že jich existují tisíce v různých konzistencích a skupenstvích, mohlo by dojít k nepředvídané chemické reakci za vzniku jedovatých látek, které by mohly někomu ublížit, případně proniknout do kanalizace či spodních vod. Distributor léčiv Technolife si musí uvědomit, že přepravuje něco jako chemickou laboratoř, a že to není jako jízda s dvaceti plastovými přepravkami plnými rohlíků.
Přepravní teplota – některé léky lze přepravovat při běžné pokojové teplotě, jiné musíte udržovat v chladu, například při teplotách kolem 5 stupňů Celsia jako v chladničce, další dokonce musí být zmrazené. Proto nelze převážet léky do distribuční sítě v obyčejné dodávce, v jaké vám kurýr dovalí poštovní zásilku. Vozidla musí mít upravený zavazadlový prostor speciálně pro distribuci léků, podobně jako se v cisternách převáží pouze určité látky nebo potraviny, například mléko.
Spolehlivý přepravce – autonehoda se může stát každému a při přepravě léků to může znamenat i vážné problémy pro likvidaci jejích následků, a tak čím méně nehod, tím spolehlivější přepravce. Proto se dbá při přepravě zejména na bezpečnost jízdy, dodržování dopravních předpisů a také rozumný jízdní styl bez zbytečných rizik, která předvádějí v silničním provozu někteří rádoby „závodní“ řidiči.